środa, 4 marca 2015

Mega kura

Witam
    Właśnie powstała u mnie "miniaturka" :) kury. Na specjalne zamówienie mam do zrobienia kolorowego mega koguta, więc posiadając już przygotowane wcześniej duże moduły  zrobiłam sobie na wzór białą kurę. Jak tylko będzie gotowy kogucik ;) to zaraz Wam go przedstawię.
     Mega kurozilla jest wysoka na 50 cm, a kogucik ma być jeszcze wyższy... Na zdjęciach towarzyszy jej pomarańczowy kogucik z poprzedniego posta, więc jest mała skala porównawcza.





A za oknem zawiewa,  śnieżyca, zamieć i jak sobie tylko chcecie nazwać taki stan pogody :( czyżby i w tym roku  Wielkanoc była na biało? Trochę mi smutno,  ale jak tak, to sama sobie urządzę wiosnę w domu!! Będzie jasno i kolorowo i kwieciście a moje kurki, zajączki i inne cudaczki mi w tym pomogą!!

Pozdrawiam i dużo słonka życzę



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz